Sani Leino tunnetaan yhtenä modernin myynnin pioneereistä Suomesta, joka auttaa kotimaisia ja kansainvälisiä organisaatioita vastaamaan paremmin asiakkaiden nouseviin odotusarvoiihin myynnin, markkinoinnin ja asiakaskkokemuksen saralla. Hänellä on 17 vuoden käytännön kokemus erilaisista myynnin tehtävistä eri kokoisista organisaatioista. Oman yrityksensä Social Company Oy:n kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä ympäri maailmaa.
Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling -vaikuttajan joukkoon, minkä lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyi yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B-myyntiin liittyvä kirja #Myyntikirja, jonka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä. Hänet tunnetaan myös #Myyntipodi-podcastin toisena hostina.
--
Winter of Sales -tapahtuman puheenvuorossaan modernin myynnin valmentaja Sani Leino tulee avaamaan käytännön esimerkein, mitkä seitsemän tärkeää teemaa tekevät organisaatioista ja johtajista tulevaisuudenkestäviä.